*/ .recentcomments a{display:inline !important;padding:0 !important;margin:0 !important;}

Uproszczona procedura likwidacji szkód w Warcie

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 3,00 out of 5)
Loading ... Loading ...

Ostatnio Warta pochwaliła się swoimi wynikami jeśli chodzi o szybkość likwidowania szkód. 24 % spraw tego typu udaje się załatwić przez telefon. Wśród szkód, które klienci zgłaszali z tytułu polis osobowych 70 % zostało likwidowanych w trakcie rozmowy telefonicznej. Tak samo stało się z blisko połową szkód mieszkaniowych i 1/3 szkód korporacyjnych. Coraz więcej jest też szkód, zgłaszanych przez klientów posiadających ubezpieczenia komunikacyjne, które likwiduje się tą drogą. W styczniu było ich 5 % zaś w sierpniu już 16 %.

ubezpieczenia komunikacyjne ocUproszczone procedury likwidacyjne budzą coraz większe zainteresowanie wśród klientów Warty. Kupując ubezpieczenia liczą przecież, że w razie wypadku otrzymają odszkodowanie i chcą by czas między zgłoszeniem szkody a wypłatą świadczenia był jak najkrótszy. Dlatego też ubezpieczyciel zaproponował drogę telefoniczną, niewymagającą żmudnego zbierania dokumentacji. Oczywiście nie każda szkoda może być w ten sposób zlikwidowana. Aktualnie droga ta dotyczy prostych szkód osobowych, komunikacyjnych, mieszkaniowych i korporacyjnych.

Niejednokrotnie wystarcza tylko jedna rozmowa telefoniczna by zapadła decyzja o wypłacie świadczenia. Dzieje się tak dlatego, że w Centrum Alarmowym firmy pracownicy mają w większości uprawnienia do likwidacji szkód i są specjalistami w tej dziedzinie. Jako że każda rozmowa jest nagrywana, jej zapis może zastąpić część dokumentacji, która już nie musi być dostarczona w  postaci pisemnej. Istotne jest również to, że klient może poprosić o czas na zastanowienie się na to, czy zgodzić się na warunki proponowane przez likwidatora podczas rozmowy. W takiej sytuacji pracownik Warty dzwoni do klienta po raz drugi w dogodnym czasie. W przypadku gdy klient nie zgadza się na warunki, gdyż uważa, że świadczenie jest zbyt małe najczęściej musi dosłać dokumentację opisującą szkodę. W takiej sytuacji czas oczekiwania na decyzję o wypłacie świadczenia jest oczywiście dłuższy.

Dzięki wprowadzeniu uproszczonej ścieżki 1/3 odszkodowań wypłacanych przez tego ubezpieczyciela trafia do klienta w ciągu 7 dni po zgłoszeniu szkody co zapewne przekłada się na zadowolenie klientów.

Leave a Reply

Czytają nas
Ankieta Ubezpieczeniowa

Czy będziesz oszczędzać na emeryturę, po okrojeniu składek z OFE?

Pokaż wyniki

Loading ... Loading ...