*/ .recentcomments a{display:inline !important;padding:0 !important;margin:0 !important;}

Warta stawia na sprawność likwidacji szkód

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Warta znów ruszyła na podbój rynku rozpoczynając sporą kampanię reklamową, w której pokazuje jakie atuty mają jej ubezpieczenia komunikacyjne. Firma podkreśla w niej przede wszystkim to, czym chwaliła się kilka dni temu, mianowicie możliwością szybkiej procedury likwidacji szkód. Przypomnijmy – Warta ostatnio mówiła o tym, że coraz więcej szkód z tytułu różnego rodzaju polis jest likwidowanych przez telefon, czasem nawet podczas jednej rozmowy, co znacznie przyspiesza wypłaty odszkodowań i wpływa pozytywnie na zadowolenie klientów.

Ubezpieczyciel zwraca uwagę, że dla konsumentów decydujących się na kupno polisy istotne są dwa czynniki : jej cena oraz jakość i szybkość likwidacji szkód. We wcześniejszych kampaniach reklamowych Warta skupiała się na promowaniu swojego systemu zniżek, który sprawia, że ubezpieczenia komunikacyjne są cenowo atrakcyjne dla kierowców, którzy jeżdżą bezpiecznie. Teraz przyszedł czas na skupienie się, na tym drugim czynniku.

Reklamy można zobaczyć w telewizji od 4 października. Będą one emitowane przez ok. 2 miesięcy we wszystkich dużych kanałach, jak również tych tematycznych. Ponadto kampania obejmie internet, BTL oraz outdoor (między innymi bilbordy). Jeśli chodzi o internet to będzie to głównie reklama kontekstowa na dużych portalach informacyjnych i branżowych. Oznacza to, że reklamy będą się wyświetlać przy artykułach w jakiś sposób związanych tematycznie z ubezpieczeniami samochodowymi. W przypadku outdooru, oprócz bilbordów, kampania reklamowa obejmie centra handlowe i miejskie autobusy w największych miastach naszego kraju.

Spoty przedstawiają opowieść dwóch samochodów, które opisują wydarzenie, w jakim brały udział. W tej konwencji pokazują jakimi atutami przy likwidacji szkód jest możliwość zrobienia tego podczas wspomnianej rozmowy telefonicznej oraz jak pomocne jest posiadanie przez Wartę dobrej sieci serwisów. Na zakończenie reklama zachęca widzów do kupna autocasco. Czy skutecznie? To się jeszcze okaże. Niemniej tak jak przewidywano już kilkanaście miesięcy temu, widać, że firmy ubezpieczeniowe przenoszą walkę o klienta z pola cen, na pole jakości obsługi i zapewne tendencja ta będzie się stale pogłębiać.

Leave a Reply

Czytają nas
Ankieta Ubezpieczeniowa

Czy Pan/Pani zawarł/aby polisę ubezpieczeniową przez Internet?

Pokaż wyniki

Loading ... Loading ...